Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

"Έλα Παναγιώτα...έλα να πάρεις το σκυλί"

Κάθομαι στο γραφείο και χτυπάει το τηλέφωνο:

Εγώ: Παρακαλώ;
Καλών: Έλα Παναγιώτα...;
Εγώ: Ορίστε;
Καλών: Έλα Παναγιώτα, ο Τάκης είμαι έλα να...
(τον διακόπτω)
Εγώ: Συγνώμη αλλά έχετε πάρει λάθος.
(χωρίς καν να ακούει τι του λέω συνεχίζει)
Καλών: Παναγιώτα έλα να πάρεις το σκυλί σου γιατί αυτά μαλώνουν μεταξύ τους...
Εγώ: Έχετε πάρει λάθος, δεν έχω σκυλί και δε με λένε Παναγιώτα.
Καλών: ..... ...... ..... πινκ (το έκλεισε)

Σας έχει τύχει μήπως κάτι τέτοιο; Να κάθεστε στο σπίτι σας, να χτυπάει το τηλέφωνο, να έχουν πάρει λάθος και να μη ζητάνε καν συγνώμη πριν το κλείσουν; χμμμ Εδώ στο Κιλκίς που είμαι πάντως μου έχει συμβεί κάποιες φορές και πάντα(εκτός κι αν τηλεφωνούν ακατάλληλες ώρες) διασκεδάζω με κάτι τέτοιους τύπους.

--------------------------------
Εσείς πως αντιδράτε σε παρόμοια τηλεφωνήματα; Όταν πάρετε εσείς κάπου λάθος, ζητάτε συγνώμη ή το κλείνετε μόλις καταλάβετε ότι πήρατε λάθος;
blog comments powered by Disqus