Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Όχι Καθημερινή Συνέπεια. Γίνεται;

Κατά καιρούς παλεύω με τη συνέπεια. Είναι κάτι στη ζωή μου που προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνω. Δε μιλάω μόνο για τη συνέπεια στα ραντεβού (να είμαι στην ώρα μου) αλλά τη συνέπεια σε νέες συνήθειες, στη δουλειά, στην προσωπική ανάπτυξη και γενικά σε δραστηριότητες που είναι προς όφελός μου.


Ξέρω τί χρειάζεται να κάνω για να είμαι πιο πετυχημένος, πιο ευτυχισμένος, πιο υγιής (και όχι απαραίτητα μ' αυτή τη σειρά) - όλοι ξέρουμε τι χρειάζεται να κάνουμε ή τουλάχιστον όλοι μπορούμε να μάθουμε. Οι πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να αλλάξουμε τη ζωή μας προς το καλύτερο είναι διαθέσιμες σε όλους.


Η πρόκληση είναι, όταν ξεκινάω μία συνήθεια, να μπορώ να την ακολουθήσω για καιρό ή για πάντα. Να δώσω ένα παράδειγμα: Πριν μερικά χρόνια είχα ακούσει από τον Jim Rohn να μιλάει για τη σπουδαιότητα του να καταγράφουμε τη ζωή μας και τις εμπειρίες μας σε ένα ημερολόγιο. Εξηγούσε ότι αυτό είναι ένας από τους θησαυρούς που θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές και ότι τα ημερολόγιά μας θα είναι πιο πολύτιμα από τα έπιπλα που θα αφήσουμε στα παιδιά μας. "Να είστε συλλέκτης καλών ιδεών" είπε ο Jim Rohn.


Τέλος πάντων, πήρα κι εγώ ένα ωραίο ημερολόγιο και άρχισα να καταγράφω τις εμπειρίες μου καθημερινά. Μετά από μερικές ημέρες, κάποια μέρα, ΔΕΝ το έκανα. Αυτό αμέσως με έκανε να νιώσω ότι 'αυτό ήταν - τελείωσε. Όσο το έκανα το έκανα' κι έτσι σταμάτησα και νόμιζα ότι "απέτυχα" σ' αυτό.


Και αυτό συνέβη πολλές φορές στη ζωή μου και με πολλά άλλα και συνεχίζει να συμβαίνει.


Σήμερα το πρωί μου ήρθε μία ιδέα. Αν ξεκινήσω μία καινούργια καθημερινή πειθαρχία, και μία μέρα δεν είμαι συνεπής, δε σημαίνει ότι είμαι κακός άνθρωπος. Αναγνωρίζω ότι είμαι άνθρωπος και οι άνθρωποι είναι 'ανθρώπινοι', οπότε λέω 'κανένα πρόβλημα' και συνεχίζω από εκεί και πέρα. Άλλωστε δεν είναι φαρμακευτική αγωγή όπου αν δεν πάρω το χάπι μια μέρα, χαλάει.


"Η ζωή μας είναι μία συλλογή εμπειριών και όχι απλά το πέρασμα του χρόνου" λέει πάλι ο Jim Rohn οπότε μαθαίνω ό,τι μπορώ από κάθε εμπειρία, από κάθε πειθαρχεία και από κάθε 'παραβίαση' μίας πειρθαρχείας και συνεχίζω από εκεί και πέρα πιο δυνατός και πιο σίγουρος ότι μπορώ να δημιουργήσω τη ζωή που ξέρω ότι μπορώ να έχω για μένα, για την οικογένειά μου, για τους συνεργάτες μου και για την κοινωνία.


Και το ίδιο ισχύει και για εσένα.


Καλή σου μέρα

blog comments powered by Disqus