Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Ουφ θα σκάσω!

Πριν λίγες μέρες αποφάσισα να μου αγοράσω μία βιντεοκάμερα τσέπης σαν δώρο για τη γιορτή μου. Έχουμε κάμερα αλλά ποτέ δε τη χρησιμοποιούμε γιατί είναι μπελάς με τις κασέτες κλπ και δεν είναι μικρή για να πεις ότι θα την κουβαλάς μαζί σου παντού.

Ήθελα μία κάμερα που θα μπορώ να την έχω μαζί μου και με έναν εύκολο, απλό και γρήγορο τρόπο να μπορώ να απαθανατίζω ωραίες στιγμές. Έτσι λοιπόν άρχισα την έρευνα και κατέληξα ανάμεσα σε 2. Την Flip Ultra HD και την Kodak zi8.

Για την Flip Ultra HD
Τα θετικά:
- Ανάλυση εικόνας 720p στα 30fps
- Εσωτερική μνήμη 4 ή 8 GB
- Ωραίο design
- Στέκεται μόνη της όρθια χωρίς τρίποδα
- Παίρνει μπαταρίες AA οι οποίες είναι φθηνές και μπορώ να έχω και 2-3 ζευγάρια σε ετοιμότητα όπου κι αν είμαι

Τα αρνητικά:
- Δεν είναι δυνατή η επέκταση της μνήμης - οπότε όσο έγραψες έγραψες. Μετά θα πρέπει να αδειάσεις τη μνήμη για να γράψεις κι άλλο. Οπότε με τα 4 GB μπορεί να γράψεις περίπου 1 ώρα ενώ με τα 8GB περίπου 2 ώρες.
- Απ'όσο διάβασα χρειάζεται 7 ώρες για να φορτίσουν πλήρως οι μπαταρίες
- Έχει ψηφιακό ζουμ μόνο Χ2
- Δεν έχει σταθεροποιητή εικόνας
- Δεν έχει δυνατότητα εξωτερικού μικροφώνου


Για την Kodak zi8
Τα θετικά:
- Μπορείς να συνδέσεις εξωτερικό μικρόφωνο
- Έχει επιλογές ανάλυσης εικόνας: 1080p και 720p στα 30fps και 720p στα 60fps.
- Υπάρχει δυνατότητα λήψης φωτογραφιών 5mpx
- Δέχεται εξωτερική μνήμη SD κάρτα μέχρι 32GB
- Έχει επιλογή ρύθμισης ευαισθησίας μικροφώνου, φωτεινότητας και σταθεροποιητή εικόνας.
- Στη συσκευασία περιλαμβάνονται καλώδεια σύνδεσης HDMI και AV
- Έχει λίγο μεγαλύτερη οθόνη από την Flip

Τα αρνητικά:
- Δε στέκεται μόνη της όρθια χωρίς τρίποδα
- Δεν περιέχει στη συσκευασία κάρτα SD - οπότε επιπλέον έξοδο
- Αν θέλεις επιπλέον διάρκεια λήψης χρειάζεσαι 2η μπαταρία γιατί η δικιά του κρατάει περίπου 1,5 ώρα και δεν είναι ΑΑ όπου μπορείς να πάρεις πχ από το περίπτερο.


Συγκριτικά αν τις πάρεις η Kodak zi8 έχει περισσότερα πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά. Έτσι αποφάσισα να πάρω την Kodak (αν και δεν είναι πάντα κριτήριο αυτό). Μετά από ένα μπέρδεμα με τη Fedex και την pixmania.gr που αγόρασα την κάμερα, μου ήρθε μετά από 1 εβδομάδα. Πήγα στο Πλαίσιο, πήρα μία κάρτα SD, αγόρασα και τρίποδα από το eshop και ήμουν έτοιμος να χαρώ την νέα μου βιντεοκάμερα.

Άρχισα λοιπόν να τραβάω τα πρώτα βιντεάκια και προς έκπληξή μου η ποιότητα σε συνθήκες μέτριου ή χαμηλού φωτισμού ήταν απαίσια. Συγκεκριμένα εμφάνιζε λεπτές κόκκινες γραμμές στα σκοτεινά σημεία. Κάνοντας μία αναζήτηση βρήκα αρκετές περιπτώσεις με το ίδιο πρόβλημα. Επικοινώνησα με την pixmania.gr και σήμερα κιόλας την έστειλα πίσω.

Τώρα που λέτε έχω πέσει σε ένα "φοβερό" τρίλημμα. Δεν ξέρω τι να κάνω. Να πάρω πάλι την ίδια (με τον κίνδυνο να έχει πάλι πρόβλημα), να πάρω την Flip Ultra HD (για την οποία διάβαζα πάλι άλλα προβλήματα στο ίντερνετ) ή μήπως να μην πάρω τίποτα και να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Θα σκάσω.

Έχει κανείς εμπειρία με τη μία ή την άλλη κάμερα; Ξέρω ότι σε αυτές τις κάμερες δεν μπορώ να περιμένω τέλεια ποιότητα εικόνας. Σκεφτόμουν να πάρω μια πιο καλή κλπ αλλά και πάλι δε θα είναι το ίδιο φορητή με μία απ' αυτές. Θέλω κάμερα που να μπαίνει στην τσέπη και να μη χρειάζεται να κουβαλάω κασέτες DVD's θήκες κπλ. Τι μου προτείνετε εσείς; Χρησιμοποιείτε μήπως κάποια άλλη super φορητή κάμερα που θα μπορούσατε να μου συστήσετε. Παρεμπιπτόντως το κινητό μου δεν έχει τη δυνατότητα λήψης βίντεο οπότε δεν μπορώ να βασίζομαι σ'αυτό. Το άλλο που σκεφτόμουν ήταν να πάρω ένα ipod nano 5th generation που έχει και κάμερα και να ξεχάσω το όλο θέμα της High Definition κάμερας.

Please Help!
blog comments powered by Disqus