Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Αστείο Περιστατικό με τη Ρούλα Κορομηλα...


Δεν ήξερα αν έπρεπε να το βάλω εδώ αυτό ή στη fun list μου αλλά με την ευκαιρία της επανεμφάνισης της Ρούλας Κορομηλά στο Greek Idol, θα ήθελα να σας αναφέρω ένα αληθινό περιστατικό που συνέβη πριν λίγα χρόνια.

Μιλώντας με έναν φίλο από τη Λεπτοκαρυά μου διηγήθηκε ένα περιστατικό που του έτυχε με τη Ρούλα Κορομηλά στην Αθήνα πριν λίγα χρόνια.

Οδηγούσαν (ο φίλος μου και ένας φίλος του) στην Αθήνα στο δρόμο με το αυτοκίνητο και χαθήκανε. Σε ένα φανάρι κατεβάζει το παράθυρο για να ρωτήσει οδηγίες από διπλανό πολυτελές αυτοκίνητο. Στη θέση του οδηγού ήταν η Ρούλα Κορομηλά. Της λέει λοιπόν ο φίλος μου: "Χαθήκαμε..." και απαντάει η Ρούλα: "Ναι, το ξέρω· θα είμαστε μαζί πάλι από Σεπτέμβριο" χεχεχε

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα μου φάνηκε πολύ αστείο!


blog comments powered by Disqus