Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

10 Πράγματα Που Αγαπούν τα Παιδιά


Πριν λίγες ημέρες έφερε η Σόνια στο σπίτι ένα έντυπο που της έδωσαν σχετικά με τα παιδιά. Το διάβασα και χάρηκα πολύ γιατί τα περισσότερα από τη λίστα τα κάνω ήδη και τα υπόλοιπα έχω σκοπό να τα κάνω όταν ο Δημήτρης είναι στην κατάλληλη ηλικία.


Το έντυπο έλεγε τα εξής:


Παρακάτω ακολουθεί μία λίστα με τα 10 πράγματα που μαθητές από όλο τον κόσμο, δήλωσαν ότι θυμούνται και αγαπούν περισσότερο σχετικά με τις μητέρες τους.


1. Να έρχεσαι στο δωμάτιό μου το βράδυ, να με σκεπάζεις και να μου τραγουδάς κάποιο τραγουδάκι. Να μου λες επίσης ιστορίες από τότε που ήμουνα μικρός-η.


2. Να μου δίνεις αγκαλίτσες και φιλάκια και να μιλάς μαζί μου ιδιαιτέρως.


3. Να αφιερώνεις προσωπικό χρόνο με εμένα, χωρίς να είναι τριγύρω τα αδέλφια μου.


4. Να μου δίνεις θρεπτικές τροφές για να μεγαλώσω υγιής.


5. Στο δείπνο να συζητάμε για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε μαζί το Σαββατοκύριακο.


6. Το βράδυ να μου μιλάς για οτιδήποτε, την αγάπη, το σχολείο, την οικογένεια κλπ


7. Να με αφήνεις να παίζω πολύ έξω.


8. Να κουλουριαζόμαστε κάτω από μια κουβέρτα και να βλέπουμε το αγαπημένο μας πρόγραμμα στην τηλεόραση.


9. Να μου ασκείς πειθαρχία. Με κάνει να αισθάνομαι ότι νοιάζεσαι.


10. Να μου αφήνεις μηνύματα στο γραφείο ή στην τσάντα μου.


Πιστεύω ότι οι παραπάνω πληροφορίες θα σας φανούν ενδιαφέρουσες και χρήσιμες για την ανατροφή χαρούμενων και υγιών παιδιών


----------

Η ανατροφή παιδιών με αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση, σεβασμό προς τους άλλους και τη φύση και με υγεία και ζωντάνια είναι μία από τις πρώτες μου προτεραιότητες και οποτεδήποτε μπορώ να μάθω κάτι που θα με κάνει καλύτερο μπαμπά αρπάζω την ευκαιρία. Όπως δε θα θέλατε να σας εγχειρήσει ένας γιατρός που η τελευταία φορά που διάβασε ένα βιβλίο ιατρικής ήταν όταν τελείωσε τη σχολή του, έτσι και τα παιδιά μας δε θα θέλουν να τα μεγαλώνουν γονείς ή εκπαιδευτικοί που η τελευταία φορά που διάβασαν ένα βιβλίο ή παρακολούθησαν ένα μάθημα για τις σχέσεις, την αγάπη και τη σωστή επικοινωνία με το παιδί ήταν … … ποτέ ή πριν πολλά χρόνια.


Το να αφιερώνουμε λίγο χρόνο κάθε μέρα για να μάθουμε πως να γίνουμε καλύτεροι, πρώτα για τον εαυτό μας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σιγουρευτούμε ότι τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν και θα γίνουν "γονείς του εαυτού τους" (όπως θα έλεγε και ο Wayne Dyer)


----------

Ποιο βιβλίο διαβάσατε ή ποιο μάθημα παρακολουθήσατε τελευταία σχετικά με την ανατροφή των παιδιών ή τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια; Τι έχετε να μου προτείνετε;

blog comments powered by Disqus