Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Πρόκληση 30 Ημερών - Αποτελέσματα 1ης Εβδομάδας


(Είμαι ο δεύτερος από τα δεξιά)

Πέρασε μία εβδομάδα. Μέχρι τώρα όλα πηγαίνουν καλά και τηρώ στο 100%.

Για όσους δεν ξέρουν σε τι αναφέρομαι, απλά θα αναφέρω ότι την προηγούμενη εβδομάδα είχα ξεκινήσει μια πρόκληση 30 ημερών όπου δε θα έτρωγα κρέας, κοτόπουλο και ψάρι (χορτοφαγική διατροφή) ΚΑΙ καθόλου ζάχαρη για 30 ημέρες. (http://theo-coach.blogspot.com/2012/05/30.html)

Πέρυσι το Μάιο είχα ξανακάνει ένα μήνα χωρίς ζάχαρη αλλά όσον αφορά τη χορτοφαγική διατροφή ίσως είναι η πρώτη φορά που περνάνε 7 ημέρες χωρίς να έχω φάει κρέας, κοτόπουλο και ψάρι σε οποιαδήποτε μορφή.

Λένε ότι οι πρώτες ημέρες είναι δύσκολες και έχουν δίκιο. Τις πρώτες ημέρες, ειδικά με τη ζάχαρη, θυμήθηκα το καλοκαίρι του 2003 που έκοψα το κάπνισμα. Το μυαλό μου ήταν συχνά στη ζάχαρη (γλυκά, παγωτά, σοκολάτες κλπ) και ένιωθα να τη ζητάει ο οργανισμός μου, ειδικά σε συγκεκριμένες στιγμές, όπως μετά το φαγητό, μετά από προπονήσεις με το ποδήλατο, αργά το βράδυ κλπ. Φυσικά όμως δεν ενέδωσα ούτε στους πειρασμούς που υπήρχαν στο σπίτι, ούτε στις "ορέξεις" μου.

Τώρα, όσον αγορά την πρόοδο και τη διατροφή μου. Μπορώ να πω ότι η διατροφή μου συνεχίζει να είναι αρκετά πλήρης, τρώω 5-6 φορές την ημέρα φρούτα και λαχανικά, κάποιες φορές ζυμαρικά, ξηρούς καρπούς μαζί με τα φρούτα και φτιάχνω και δύο ή τρία shake θρεπτικού πρωτεϊνούχου ροφήματος κάθε μέρα.

Δεν κάνω "δίαιτα", με την έννοια ότι έχω μειώσει τις θερμίδες μου ή ότι προσπαθώ να χάσω κιλά ή λίπος. Δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Άλλωστε με όλα τα φρούτα που τρώω είναι πολύ πιθανόν να αυξηθεί το ποσοστό λίπους μου μέχρι το τέλος του μήνα.

Ένα από τα σημαντικά για εμένα ήταν το θέμα της πείνας και ευτυχώς δεν πεινάω - φροντίζω να τρώω συχνά. Επίσης νομίζω ότι έχω παρατηρήσει διαφορά στην ενέργειά μου. Απλά να σας πω ότι εχθές έκανα 20 λεπτά έντονης γυμναστικής στο σπίτι το πρωί, το μεσημέρι πήγα για προπόνηση με το ποδήλατο για περίπου 2 ώρες και το απόγευμα έπαιξα 1 ώρα τένις. Σήμερα το μεσημέρι θα πάω πάλι για προπόνηση με το ποδήλατο και την Κυριακή θα συμμετάσχω σε αγώνα ορεινής ποδηλασίας στην Ξάνθη.

Το προηγούμενο Σάβββατο συμμετείχα σε αγώνα ορεινής ποδηλασίας στην Έδεσσα όπου πήρα την 6η θέση, τερματίζοντας σε αρκετά καλή σωματική και πνευματική κατάσταση. Γενικά είχα αρκετή ενέργεια και από πριν, αλλά νιώθω ότι έχω βελτιωθεί κι άλλο.

Παρακάτω αναφέρω τις σημερινές μου μετρήσεις σε σύγκριση με τις μετρήσεις της προηγούμενης εβδομάδας:

Μετρήσεις 2/5/2012 ώρα: 06:40
Βάρος: 67,4 κιλά
Λίπος: 8,3%
Ποσοστό νερού: 62,2%
Μυική μάζα: 58,7 κιλά
Μέση: 80 εκατοστά
Στήθος: 95,5 εκατοστά
Περιφέρεια: 93,5 εκατοστά
Δεξιός μηρός: 56 εκατοστά

Μετρήσεις 9/5/2012 ώρα: 07:00
Βάρος: 65,9 κιλά
Λίπος: 8,9%
Ποσοστό νερού: 61,5%
Μυική μάζα: 57,1 κιλά
Μέση: 78,5 εκατοστά
Στήθος: 95,5 εκατοστά
Περιφέρεια: 93 εκατοστά
Δεξιός μηρός: 55 εκατοστά

Σε 7 ημέρες έχασα 1,5 κιλό και 1,5εκ. από τη μέση. Όχι και άσχημα για κάποιον που δε θέλει να χάσει. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυξήθηκε το ποσοστό λίπους μου από 8,3% στο 8,9% (σας το είπα ότι τα φρούτα θα την έκαναν τη δουλειά)

Μεγάλο ρόλο στη μέχρι τώρα συνέπεια έπαιξε και η υποστήριξη που έλαβα από πολλούς αναγνώστες του blog και φίλους μου στο Facebook. Δέχτηκα αρκετά μηνύματα που μου έλεγαν ότι πιστεύουν σε εμένα και ότι είναι σίγουροι ότι θα τα καταφέρω και μπορώ να πω ότι δανείστηκα τη σιγουριά τους για να τα βγάλω πέρα στις δύσκολες στιγμές. Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να έχω την υποστήριξή σας και για τις επόμενες εβδομάδες.

Επίσης χάρηκα που κάποιοι εμπνευστήκατε και αποφασίσατε να ξεκινήσετε τις δικές σας προκλήσεις 30 ημερών είτε χωρίς κρέας είτε χωρίς ζάχαρη. Θα περιμένω να ακούσω/διαβάσω νέα για την πρόοδό σας!

Θα τα πούμε την επόμενη εβδομάδα.

Θοδωρής Αραμπατζής