Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

1η Ανάρτηση...Η πρωινή δροσούλα

Γεια σας και χαρά σας.

Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση για το νέο ιστολόγιο (blog) το οποίο θα έχει πιο προσωπικό χαρακτήρα και όπου θα μοιράζομαι μαζί σας καθημερινες εμπειρίες από τη ζωή μου. Δεν ξέρω αν θα ενδιαφέρει κάποιους ή όχι αλλά θα είναι ένα μέσο έκφρασης αυτών που βιώνω και του πως αισθάνομαι γι'αυτά.

Αυτή τη στιγμή που γράφω είναι Κυριακή 10:30 το πρωί, είμαι αραχτός στο μπαλκόνι του σπιτιού μου, με χτυπάει ένα ελαφρύ αεράκι και απολαμβάνω την ησυχία της γειτονιάς.

Σήμερα ξυπνήσαμε πάλι νωρίς κατά τις 7μιση - είναι η ώρα που ξυπνάει κάθε μέρα ο μικρός (απορώ γιατί τα ΣΚ δεν κοιμάται πιο πολύ) - και εκμεταλλευόμενος την πρωινή δροσούλα τον πήρα και βγήκαμε βόλτα να περπατήσουμε.

Πήγαμε στο πάρκο με το συντριβάνι όπου είδαμε 2 περιστέρια να πίνουν νερό αλλά μόλις πλησιάσαμε πετάξαν μακριά. Μετά περπατήσαμε στον πεζόδρομο όπου ακουμπήσαμε όλα τα "αυτοκινητάκια", τα οποία κοιμόντουσαν ακόμα (ήταν κλειστά) και στη συνέχεια πήγαμε στην πλατεία Ελένης (σσ Ειρήνης) όπου ένας κύριος είχε κόψει σε κομμάτια και είχε πετάξει περίπου 20 ψωμιά και τσουρέκια για να φάνε τα περιστέρια. :S

Μετά γυρίσαμε σπίτι και πήραμε το πρωινό μας στο μπαλκόνι. Τώρα η Σόνια με τον μικρό είναι μέσα και βλέπουν "παιδικά" κι εγώ απολαμβάνω την πρωινή δροσούλα και την ησυχία στο μπαλκόνι.

Αυτά για τώρα. Καλή συνέχεια και καλές βουτιές σε όσους βρίσκονται ή θα βρεθούν σε μία παραλία σήμερα.

---------------------------------------
Εσείς πως περνάτε το πρωινό της Κυριακής σας;

blog comments powered by Disqus