Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

"Ο Μεγαλύτερος Πωλητής στον Κόσμο"

Εδώ και λίγες ξεκίνησα να (ξανά)διαβάζω ένα από τα πιο καταπληκτικά (κατά τη γνώμη μου) βιβλία που έχουν γραφτεί ποτέ σχετικά με την προσωπική ανάπτυξη. Είναι το βιβλίο "Ο Μεγαλύτερος Πωλητής στον Κόσμο" του Ogg Mandino (εκδόσεις Διόπτρα). Το έχω διαβάσει 'σωστά' μερικές φορές και άλλες τόσες το έχω ξεκινήσει και έχω σταματήσει κάπου στη μέση.

Το βιβλίο μπορεί να λέγεται "Ο Μεγαλύτερος ΠΩΛΗΤΗΣ στον κόσμο" αλλά δεν περιέχει ούτε τεχνικές πωλήσεων, ούτε χειρισμό αντιρρήσεων, ούτε πως να κλείνετε πωλήσεις κλπ. Αυτό που δείχνει είναι πως να γίνεις ο "Μεγαλύτερος" σε οτιδήποτε κάνεις στη ζωή σου. Ο Μεγαλύτερος πατέρας, σύζυγος, γιος, αδερφός, φίλος και φυσικά αν ασχολείσαι με πωλήσεις ή επιχειρήσεις ή αν δουλεύεις γενικά να γίνεις ο καλύτερος που μπορείς να γίνεις σε οτιδήποτε κάνεις.



Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, άσχετα με τι ασχολείστε, γιατί είναι ένα βιβλίο που αν το διάβαζαν όλοι και εφάρμοζαν αυτά που γράφει στα "χειρόγραφά" του, τότε πιστεύω ότι ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος.

Μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία ή αν δεν το έχει το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας μπορείτε να το παραγγείλετε. Το δικό μου το αγόρασα πριν μερικά χρόνια 17€ και άξιζε κάθε cent.

---------------------------------
Το έχετε διαβάσεις εσείς; Έχετε να προτείνετε κάποιο βιβλίο που σας βοήθησε να γίνετε καλύτεροι; (γράψτε τα σχόλιά σας παρακάτω)
blog comments powered by Disqus