Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Το e-mail αυτό σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί spam

Photo by Jacky
"Το e-mail αυτό σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί spam, διότι με βάση το άρθρο 14 του Νόμου 2672/1998 (ΦΕΚ 290 τ.Α), περιέχει τα στοιχεία του αποστολέα και δυνατότητα διαγραφής από την λίστα παραληπτών."


Δηλαδή βάση νόμου μπορείς εσύ να μου στείλεις ένα email το οποίο εγώ ΠΟΤΕ δε σου ζήτησα. Θα μου πεις 'είναι διαφημιστικό' και αν δε σε ενδιαφέρει σβήστο.

Τι λες ρε μεγάλε; Έτσι σου είπανε; Αν θέλω να αγοράσω κάτι, θα ψάξω στο ίντερνετ ή θα ρωτήσω κάποιον γνωστό μου και θα το βρω. Γιατί θα πρέπει εσύ να μου στέλνεις email διαφημιστικό για να 'φτιάξω ιστοσελίδες' 'για να βγάλω διαφημιστικούς αναπτήρες', για να 'πάω διακοπές σε όλο τον κόσμο', για να 'χάσω κιλά μέσα από το σπίτι' και άλλα τέτοια.

Έχω και ταξιδιωτικό πράκτορα τον οποίο εμπιστεύομαι εδώ και χρόνια, ξέρω να φτιάχνω ιστοσελίδες μόνος μου, έχω τυπογραφείο με το οποίο συνεργάζομαι, και κιλά δε θέλω να χάσω - κι αν θέλω, ξέρω τον τρόπο.

Τέλος πάντων, ξέρω ότι δεν πρόκειται να σταματήσει αυτό. Τα spam emails ξεκίνησαν από το 1990 και αυτή τη στιγμή υπολογίζεται ότι στέλνονται μερικά δισεκατομμύρια τέτοια emails ΚΑΘΕ μέρα. Απλά ήθελα να το πω.

Διαβάστε το άρθρο 14 για την ηλεκτρονική αλληλογραφία εδώ: http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/N.2672a-1998.pdf

------------------------------
Εσείς τι κάνετε για να "προστατευτείτε" από τα spam? Χρησιμοποιείτε κάποια ειδικά φίλτρα;


blog comments powered by Disqus