Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Θα κάνω βουτιές κολλητέ

Καθόμαστε στο σαλόνι. Εγώ στον ένα καναπέ και ο Δημήτρης με τη Σόνια στον άλλο.

Δημήτρης: Μαμά, πήγαινε να κάτσεις με τον μπαμπά.
Σόνια: Γιατί Δημήτρη; Δε θέλω.
Δημήτρης: Μα πήγαινε, αφού είναι ο αγαπημένος σου!

...λίγο αργότερα (και αφού είχε 'διώξει' τη μαμά του από τον καναπέ)

Δημήτρης: Θα ρίξω κάτω όλα τα μασκιλάρια. (μαξιλάρια)
Εγώ: Γιατί Δημήτρη θα ρίξεις κάτω τα μαξιλάρια;
Δημήτρης: Για να κάνω βουτιές, κολλητέ! Μπαμπά, σε είπα κολλητέ!



Πήγαμε στα Jumbo χθες το πρωί και είχε πάρα πολύ ζέστη όταν βγήκαμε έξω από το μαγαζί.
Δημήτρης: Μπαμπά έχει πολύ ζέστη, δεν μπορώ να αναπνεύσω...
Εγώ: Το ξέρω παιδί μου...
Δημήτρης: Να, για δες...τώρα που ρουφάω δυνατά μπορώ να αναπνεύσω!


...και στο δρόμο του γυρισμού για το Κιλκίς, είχα δυνατά τη μουστική στο αμάξι και μου λέει:
- Μπαμπά χαμήλωσε τη μουσική! Θα σπάσουν τα τύμπανά μου (:O)

και λίγο αργότερα, ενώ τραγουδούσα...
- Μπαμπά μην τραγουδάς! Θα σε γράψει ο τροχονόμος!

Προσπαθώ να σκεφτώ ποιος στο σπίτι μας μιλάει πολύ και ποιος σχολιάζει ό,τι κάνει...χμμμμ :-D
blog comments powered by Disqus