Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Αμάν βρε Forthnet!


Σας τηλεφωνούν από τη forthnet ή από άλλες εταιρίες για να σας γλιτώσουν από τον ΟΤΕ προτείνοντας χαμηλότερα πάγια και άλλα τέτοια ωραία;

Εμένα 1-2 φορές την εβδομάδα θα μου τηλεφωνήσουν. Ξέρετε, αυτοί/-ες που τηλεφωνούν διαβάζουν σενάριο και σε κάθε τι που θα τους πείτε έχουν να δώσουν μία απάντηση. Είναι ο λεγόμενος όρος "χειρισμός αντιρρήσεων".

Αν πχ τους πείτε "Δεν με ενδιαφέρει - είμαι ευχαριστημένος με τον ΟΤΕ" θα πάνε στο σημείο του σεναρίου τους που λέει "Τι θα πείτε αν σας πει "δεν με ενδιαφέρει"" Οπότε δεν ξεμπερδεύετε.

Μερικές προτάσεις:

- Πείτε τους το εξής: "Κοιτάξτε εγώ δεν ενδιαφέρομαι αλλά έχω έναν ξάδερφο στην Αθήνα που ψάχνει να αλλάξει πάροχο. Θέλετε να σας δώσω το τηλέφωνό του;"
Πείτε τους να πάρουν στο 2104800170 μεταξύ 1-2 το μεσημέρι και να ζητήσουν τον κο Αποστόλη [τηλέφωνο Ελληνοφρένειας - θα τους απαντήσει κατάλληλα ο Αποστόλης].

- Επίσης μπορείτε να τους πείτε ότι είστε στην πόρτα και φεύγετε και να πάρουν αργότερα. Αυτό συνήθως τους κάνει να μην ξαναπάρουν. Αν ξαναπάρουν τους λέτε το ίδιο.

- Και το τελευταίο που μπορείτε να κάνετε είναι να τους πείτε ότι έχετε ISDN. Επειδή δεν έχουν να προτείνουν κάποιο πρόγραμμα που να σας καλύπτει τότε σίγουρα θα σας αφήσουν ήσυχους. Δοκιμάστε το και θα δείτε.

----------------
Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο έξυπνο και δημιουργικό πως να αποφεύγετε αυτού του είδους καταστάσεις;
blog comments powered by Disqus