Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ενός καλού μύρια(καλά) έπονται!

Έχω παρατηρήσει ότι όταν αρχίζουν να συμβαίνουν καλά πράγματα στη ζωή μου (και στα επαγγελματικά μου) τότε αρχίζουν να συμβαίνουν όλο και περισσότερα καλά.

Όταν αποφασίσεις να δεσμευτείς σε κάτι και αρχίσεις να κάνεις κάτι γι' αυτό, τότε θα προσελκύσεις στη ζωή σου τους ανθρώπους και τις καταστάσεις που θα σε βοηθήσουν να έρθεις πιο κοντά στους στόχους σου.

Σας αφήνω με ένα δώρο. Αυτό το ωραίο και σύντομο βίντεο από την ταινία "Το Μυστικό"


Σήμερα είναι η αρχή της καινούργιας μου ζωής
Ξεκινάω από την αρχή σήμερα
Μόνο καλά πράγματα έρχονται σε εμένα σήμερα
Είμαι ευγνώμων που είμαι ζωντανός
Βλέπω την ομορφιά παντού γύρω μου
Ζω με πάθος και σκοπό
Αφιερώνω χρόνο να γελάω και να παίζω κάθε μέρα
Είμαι ξύπνιος, ζωντανός και έχω ενέργεια
Εστιάζω μόνο στα καλά πράγματα της ζωής
Και λέω ευχαριστώ για αυτά
Είμαι σε ειρήνη και ένα με τα πάντα
Νιώθω την αγάπη, τη χαρά, την αφθονία
Είμαι ελεύθερος να είμαι ο εαυτό ς μου
Είμαι η μεγαλοπρέπεια σε ανθρώπινη μορφή
Είμαι η τελειότητα της ζωής
Είμαι ευγνώμων που είμαι…
Εγώ.
Σήμερα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου
blog comments powered by Disqus