Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Δε λέμε "ρε"! [+bonus quote]

Μαθαίνουμε στον Δημήτρη να μη λέει "ρε" ή "βρε".


Καθόμαστε στο σαλόνι και μιλώντας στο τηλέφωνο με έναν φίλο μου και είπα "ρε" και ακολουθεί η παρακάτω συζήτηση:


Δημήτρης: "Δε λέμε 'ρε'"!


Εγώ: "Συγνώμη Δημήτρη"


[μετά από λίγο μέσα στη συζήτσή μου ξεχνιέμαι και ξαναλέω "ρε" στο τηλέφωνο]


Κλείνοντας το τηλέφωνο μου λέει:


Δημήτρης: "Μπαμπά όλο 'ρε' έλεγες"


Εγώ: "Ναι Δημήτρη, έχεις δίκιο. Συγνώμη. Σε ευχαριστώ που με βοηθάς να γίνω καλύτερος"


Δημήτρης: "ΕΙΣΑΙ ο καλύτερος! Απλά μερικές φορές ξεχνιέσαι!"


[κάγκελο εγώ!]


Μάλλον περνάει πολλές ώρες μαζί μου χεχε



-------------------


Τον βάζω για ύπνο και τον αγκαλιάζω.


Εγώ: "Δημήτρη, αγκάλιασέ με κι εσύ."


Δημήτρης: (με νάζι) "Όοοοχι."


Εγώ: "Δημήτρη, όταν ήσουν μικρός συνέχεια με αγκάλιαζες, με φιλούσες και μου έλεγες σ'αγαπώ! Έχεις πολύ καιρό να μου πεις σ'αγαπώ."


Δημήτρης: "Σου λέω, σου λέω! Σου το λέω από μέσα μου!"


Εγώ: "Αχαχαχα"


[και με κοιτάει χωρίς να μιλάει]


Δημήτρης: "Να, και τώρα σου είπα σ'αγαπάω!"


Λιώνω!

blog comments powered by Disqus