Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Πρόκληση 30 Ημερών - Αποτελέσματα 3ης Εβδομάδας




Πέρασε και η 3η εβδομάδα. 21 ημέρες χωρίς κρέας, κοτόπουλο, ψάρι ΚΑΙ ζάχαρη. Αυτές τις 21 ημέρες χάρισα τη ζωή σε 3-4 κοτόπουλα, και 1-2 αγελάδες καθώς και σε αρκετά ψάρια.

Μπορώ να πω ότι νιώθω πολύ καλά για δύο λόγους: 1ον γιατί όντως για 21 ημέρες δε σκοτώθηκε κανένα ζώο για να το φάω εγώ και 2ον γιατί ανακάλυψα ότι δεν είμαι (ή δε χρειάζεται να είμαι) εξαρτημένος από αυτή την κατηγορία τροφών.

Επίσης νιώθω καλά που μέχρι σήμερα, παρά τους πειρασμούς, δεν ενέδωσα στη ζάχαρη. Μου έχουν λείψει αρκετά και φυσικά μετά το τέλος της πρόσκλησης 90 ημερών θα αρχίσω ξανά Μα τρώω ζάχαρη και σκοτωμένα ζώα μόνο τα Σαββατοκύριακα.

Συνειδητοποίησα πριν χρόνια ότι για να μπορώ να ελέγχω το βάρος μου και να διατηρώ την υγεία μου, χρειάζεται να προσέχω τη διατροφή μου για το υπόλοιπο της ζωής μου. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να κάνω για ένα ή δύο μήνες αλλά κάτι που χρειάζεται να είναι τρόπος ζωής.

Ευτυχώς πριν 10 χρόνια βρήκα αυτό, το οποίο έχει γίνει τρόπος ζωής και ξέρω ότι τουλάχιστον μία φορά την ημέρα δίνω στον οργανισμό μου αυτά που χρειάζεται σε πλήρη ισορροπία. Από τότε έχουν προστεθεί πολλές ακόμα συνήθειες υγιεινής διατροφής όπως το να πίνω αρκετό νερό, να τρώω φρούτα καθημερινά, να τρώω σαλάτα με κάθε γεύμα και έχουν κοπεί ή περιοριστεί κάποιες κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, τα αναψυκτικά, τα ζωικά γαλακτοκομικά, το αλκοόλ και τα πολλά junk food.

Οι σημερινές μετρήσεις είναι οι παρακάτω. Συνολική απώλεια μέχρι τώρα 1,4 κιλά
Μετρήσεις 23/5/2012 ώρα: 07:00
Βάρος: 66 κιλά
Λίπος: 
9,3%
Ποσοστό νερού: 61,1%
Μυική μάζα: 56,9 κιλά
Μέση: 79 εκατοστά
Στήθος: 95 εκατοστά
Περιφέρεια: 93 εκατοστά
Δεξιός μηρός: 55,5 εκατοστά


Μετρήσεις πρώτης ημέρας: 2/5/2012 ώρα: 06:40
Βάρος: 67,4 κιλά
Λίπος: 8,3%
Ποσοστό νερού: 62,2%
Μυική μάζα: 58,7 κιλά
Μέση: 80 εκατοστά
Στήθος: 95,5 εκατοστά
Περιφέρεια: 93,5 εκατοστά
Δεξιός μηρός: 56 εκατοστά

Δείτε της πρώτης και της δεύτερης εβδομάδας.

Συνεχίζω δυνατά μέχρι το τέλος του μήνα θα δούμε τα τελικά αποτελέσματα και εντυπώσεις την άλλη Παρασκευή 1/5/2012.

Μέχρι τότε ... Στην υγεία σας!

Θοδωρής Αραμπατζής
blog comments powered by Disqus