Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Πρόκληση 30 Ημερών - Αποτελέσματα 2ης Εβδομάδας



Η δεύτερη εβδομάδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Η πρόκληση 30 ημερών κατά τις οποίες δε θα τρώω κρέας, κοτόπουλο, ψάρι ΚΑΙ ζάχαρη, πηγαίνει μέχρι τώρα πολύ καλά.

Μέχρι τώρα, αυτές τις 15 μέρες, δεν αισθάνθηκα ότι μου λείπει το κρέας· πραγματικά δεν το περίμενα με τίποτα αυτό. Ίσως θα μπορούσα να το κάνω και για πολύ περισσότερο διάστημα (δεν έχω αποφασίσει ακόμα). Αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι μετά τις 30 ημέρες, θα μπορούσα να συνεχίσω τρώγοντας κρέας, κοτόπουλο, ψάρι ΚΑΙ ζάχαρη, μόνο τα Σαββατοκύριακα (ή 2 φορές την εβδομάδα). Είναι κάτι που το μελετάω ακόμα (οποιαδήποτε πρόταση/ιδέα είναι δεκτή).

Όντας ένα άτομο που είχε καθημερινά στη διατροφή του κρέας, σε οποιαδήποτε μορφή, το να μην έχω φάει για 15 ημέρες νομίζω ότι έχει γίνει μία πολύ καλή αποτοξίνωση και ότι μέχρι το τέλος των 30 ημερών θα είναι ακόμα καλύτερα.

Η πιο βασική πρόκληση που συναντώ είναι με τη ζάχαρη. Ειδικά την Κυριακή, είχα πάει για προπόνηση με το ποδήλατο και βρεθήκαμε σε έναν αγώνα δρόμου στην Επτάλοφο Κιλκίς, όπου κάναμε κι εμείς με τα ποδήλατα τη διαδρομή μαζί με τους δρομείς. Στον τερματισμό, είχαν τραπέζια με ποντιακά εδέσματα, στα οποία ήταν και τα αγαπημένα μου ωτία. Ακόμα απορώ πώς κρατήθηκα! Ουφ!

Επίσης, τη Δευτέρα ήταν η επέτειος γάμου μας (κλείσαμε 7 χρόνια), και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να κάνω μία εξαίρεση παίρνοντας μία πάστα και να βάλω ένα κεράκι...ξέρετε... έψαχνα δικαιολογίες. Τελικά κρατήθηκα. Ουφ!

Κάτι άλλο που σκεφτόμουν, ήταν σχετικά με τις μετρήσεις. Από τότε που ξεκίνησα έχω χάσει σχεδόν 2 κιλά, αλλά έχει αυξηθεί το ποσοστό λίπους μου. Σ' αυτό παίζει ρόλο το ότι έχω αυξήσει αρκετά την κατανάλωση φρούτων και υδατανθράκων (ολικής), αλλά πιστεύω ότι είναι και κάτι άλλο που έχω αλλάξει. Τις τελευταίες δύο - τρεις εβδομάδες γυμνάζομαι πολύ λιγότερο. Αν εξαιρέσω το ποδήλατο (που είναι κυρίως αεροβική γυμναστική), έχω μειώσει πολύ τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Συνήθως γυμναζόμουν 5 φορές την εβδομάδα, αλλά τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχω γυμναστεί συνολικά 2 φορές :-( Είναι λογικό επομένως να έχει μειωθεί η μυϊκή μου μάζα. 

Θα συνεχίσω κανονικά έχοντας στόχο να κάνω ξανά 4-5 φορές την εβδομάδα γυμναστική στο σπίτι (ασκήσεις ενδυνάμωσης με το σωματικό μου βάρος). Ελπίζω αυτό να αυξήσει τη μυϊκή μου μάζα και να μειώσει το λίπος μου... ίδωμεν!

Οι σημερινές μετρήσεις έχουν ως εξής:

Μετρήσεις 16/5/2012 ώρα: 06:45
Βάρος: 65,6 κιλά
Λίπος: 
9,6%
Ποσοστό νερού: 60,7%
Μυική μάζα: 56,3 κιλά
Μέση: 79 εκατοστά
Στήθος: 95,5 εκατοστά
Περιφέρεια: 92,5 εκατοστά
Δεξιός μηρός: 55 εκατοστά

Στη δεξιά στήλη του blog μπορείτε να δείτε τις μετρήσεις της πρώτης ημέρας και της πρώτης εβδομάδας.

Αυτά! Συνεχίζουμε κανονικά και καταγράφουμε συναισθήματα, σκέψεις, αλλαγές.

Θεόδωρος Αραμπατζής
blog comments powered by Disqus