Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Quick Tip για iCal και Iphone

Στη δουλειά μου χρειάζεται συνεχώς να επικοινωνώ με ανθρώπους και πολλές φορές συναντάω κάποιον που πρέπει να σημειώσω το τηλέφωνό του και να του τηλεφωνήσω μία συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Επειδή είναι τόσα πολλά που πρέπει να γίνουν, παράλληλα μ'αυτό, μου είναι απαραίτητη η χρήση ημερολογίου.

Τα τελευταία 2 χρόνια που πήρα το Macbook χρησιμοποιώ το iCal για τα ραντεβού μου. Από πέρυσι που πήρα και το iphone συγχρονίζω τα πάντα στο ημερολόγιο του οπότε έχω όλο το πρόγραμμα πάντα μαζί μου.

Ένα 'πρόβλημα' που είχα ήταν ότι όταν σημείωνα να τηλεφωνήσω σε κάποιον και έγραφα πχ στο iCal "Να πάρω τον Γιάννη 6949494949 για τα εισιτήρια" και το προγραμμάτιζα και την Τρίτη το πρωί στις 10:00 είχα 3 επιλογές:

1) Να έχω αποθηκευμένο στις επαφές μου τον Γιάννη και το τηλέφωνό του και να μπω να τον καλέσω από εκεί ή 2) Να ανοίξω το Even (σσ "Να πάρω τον Γιάννη 6949494949 για τα εισιτήρια"), να αντιγράψω το τηλέφωνό του και να το επικολλήσω στο τηλέφωνο και να τον καλέσω ή 3) Να γράψω σε ένα χαρτί το τηλέφωνό του και να το πληκτρολογήσω διαβάζοντάς το από το χαρτί.

Φυσικά τίποτα απ' όλα αυτά δε βόλευε, ειδικά αν είσαι στο δρόμο ή στο αυτοκίνητο. Μόλις πριν λίγο βρήκα τη λύση. Όταν κάνω New Event στο iCal, αντί να γράψω το τηλέφωνό του στο θέμα, το γράφω στο "note".


Έτσι όταν το συγχρονίζει με το iphone μου δίνει τη δυνατότητα να πατήσω πάνω του και να κάνω κλήση απευθείας.


Δεν ξέρω αν το χρειαζόσασταν ή αν το γνωρίζατε αλλά ήταν κάτι που θα με βοηθήσει να γλιτώσω αρκετό χρόνο και μπερδέματα.
blog comments powered by Disqus