Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Ατάκες Δημήτρη (Άνοιξη 2010) - Part 1

Ας δούμε μερικές Ατάκες του Δημήτρης τις τελευταίες μέρες.

Στο δρόμο με το αυτοκινήτο, οδηγούσε η Σόνια και πίσω καθόταν ο Δημήτρης και κάποια στιγμή της λέει:
Δημήτρης: "Μαμά οδηγάς πάρα πολύ ωραία"
Σόνια: "Ευχαριστώ αγόρι μου."
Δημήτρης: "Ναι αλλά όχι τόόόσο ωραία."
Σόνια: :S

-----------------------

Σήμερα το πρωί 5 λεπτά αφού ξύπνησε:
"Άμπρα κατάμπρα να φύγει το Φθινόπωρο και να έρθει η Άνοιξη!"

"Ελάτε να τραγουδήσουμε το τραγούδι του καλοκαιριού: Καλοκαιριάάά-κι, Ναιαιαια! Καλοκαιριάάά-κι. Καλοκαιριάάά-κι, Ναιαιαιαι! Καλοκαιριάάάκι!"

χαχαχαχαχα "καλοκαιριάκι" - πολύ αστείο μου ακούγεται.
-----------------------

Σάββατο μεσημέρι πάω στο σπίτι της μαμάς μου. Είναι ο Δημήτρης εκεί και παίζει με ένα κοριτσάκι, τη Ζήνα. Το ξέρω το κοριτσάκι αλλά έχω πάνω από χρόνο να το δω οπότε μεγάλωσε και άλλαξε. Μόλις με βλέπει ο Δημήτρης φωνάζει:

"Μπαμπά μπαμπά είναι η Ζήνα εδώ!"

βγαίνοντας στο μπαλκόνι που έπαιζαν τους βλέπω μαζί και λέω:
"Δημήτρη θα μου τη γνωρίσεις;"

Και τότε ο Δημήτρης κάθεται δίπλα της και εκτείνοντας το δεξί του χέρι με την παλάμη ανοιχτή προς τα πάνω δείχνει τη Ζήνα και λέει:
"Μπαμπά, από δω η Ζήνα"

(Ξέρει από δικτύωση ο άτιμος)
-----------------------

Μια μέρα του μάθαινα συνθήματα του ΠΑΟΚ και σε κάποια φάση σταματάει και μου λέει:

"Μπαμπά κουράστηκα να είμαι ΠΑΟΚ. Μπορώ να είμαι ΑΡΗΣ;"
και συνεχίζει τραγουδώντας:
"Άρη, Άρη εσύ είσαι το καμάρι
Άρη Άρη ομάδα ξακουστή
κι όποιος έρθει αντίπαλος με σένα
πρέπει πρώτα καλά να το σκεφτεί."

Μου φαίνεται θα τον σκοτώσω τον θείο Χάρη και τη γιαγιά Στέλλα.
blog comments powered by Disqus